Eduarena - Księgarnia Językowo - Edukacyjna Zarejestruj się lub Zaloguj się
Koszyk

Prowadzenie Sprzedaży Produktów i Usług Reklamowych. Kwalifikacja A.26.2. Podręcznik do Nauki Zawodu Technik Organizacji Reklamy

W magazynie
SKU
9788302157141
SKU 9788302157141
Wydawnictwo Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
Autor Dorota Zadrożna, Alina Kargiel
Data Wydania 2017
Oprawa Miękka
Ilość stron 270
Nasza cena 43,81 zł Normalna cena 49,78 zł
Produkt w magazynie Wysyłamy w ciągu 24h
Publikacja pozwala zdobyć wiedzę i umiejętności dotyczące tworzenia i aktualizacji bazy danych o klientach, identyfikacji typu klienta, prowadzenia rozmowy sprzedażowej, przedstawiania oferty sprzedaży produktów i usług reklamowych. Autorki omawiają w niej znaczenie strategii marketingowej, czynności związane z realizacją zlecenia oraz proces składania zamówienia na produkty i usługi reklamowe. Wyjaśniają też, jak skutecznie prowadzić negocjacje i sporządzać dokumentację dotyczącą sprzedaży produktów i usług z wykorzystaniem odpowiednich programów komputerowych. Każdy temat został wzbogacony licznymi przykładami i ćwiczeniami.



Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.
Więcej informacji
SKU 9788302157141
Wydawnictwo Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
Autor Dorota Zadrożna, Alina Kargiel
Data Wydania 2017
Oprawa Miękka
Ilość stron 270